دارم به آخر میـــرسم بـــی تـــو

دارم به آخر میـــرسم بـــی تـــو

تنها زیر باران

مگذار شب فراق ممتـــــــــــــــــــــد بشود

حال دلم آن سان که نباید بشـــــــــــــــــود 

این جاده تو را بگیرد از من؟؟؟!!! هرگز.....

از روی جنــــــــــــــــــــازه ام مگر رد بشود!

 

*******

لعنت به همه راه هایی که عرضه ندارند من را به تو برسانند

مــن حواس فـــاصله ها را پرت میکنم, تــــو فــــقط بیـــــاا...

*******

آن زورق پیـــــرم که در طــوفان تقدیــــر
بارش به دوش بــادبـــان افتــــاده باشد


دارم به آخر میـــرسم بـــی تـــو، شبیه
تــــیری که از دوش کمان افتـــاده باشد

*******

خدا کند که برآید به یک کرشمه دو کار...

یکی ظـــهور نگار و یکی شروع بــــهار...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 20 شهريور 1394برچسب:, ] [ 10:51 ] [ میثم ]
[ ]